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Jabra

Professional Services

Engineered for certainty in deployment

재택 근무

재택 근무를 할 때 연결이 끊기지 않는 것은 매우 중요합니다. 이제 집중과 협업을 위해 설계된 세계 최고의 전문가용 헤드셋*을 사용하여 집에서 일하면서도 하루 종일 생산성을 유지할 수 있습니다.

집에서도 사무실처럼. 경험해보십시오.

* Jabra.com/commercial-claims

추가 팁 및 조언

Barbara Larson이 등장하는 아래의 팟캐스트를 참조하십시오. 여기서는 주요 가상 또는 원격 팀의 관리자 가이드, 직원으로서 효과적으로 재택 근무하는 방법 및 기업이 지속 가능한 원격 작업 전략을 구현할 수 있는 방법을 살펴봅니다. 또한 홈페이지에서 당사 제품에 대한 더 많은 팁을 발견할 수 있습니다.

Recommendations

Recommendations for training, deployment, and support of Jabra devices custom to project and environment

Proof of Concept and User evaluation support

Dedicated support for temporary period, assist with installation, optimization, and troubleshooting as needed

Wireless density reviews

DECT and/or Bluetooth review for density risks and deployment recommendations. Custom PDF delivered with presentation call in 10 business days

Software demonstration

Xpress and Direct demonstrations for setup and usage and management

Training documentation development

PowerPoint or PDF, custom training material for usage and support of Jabra solution within the end user environment

Training delivery

Presentation of custom training material to end users and/or super users

Product Pre-Configuration

Product packaging, firmware, or setting changes recommended and applied by Jabra prior to shipment

Product Configuration

Product firmware or setting changes recommended and applied by/with Jabra in customer environment (on site)

Product Installation

Product installation completed by/with Jabra in customer environment (on site)

Go-Live Support

Dedicated support for end users and super users during critical days following deployment in customer environment (on site)

Product Configuration Remediation

Product firmware or setting changes applied by Jabra onsite

VIP Case Reporting

Product packaging, firmware, or setting changes recommended and applied by Jabra prior to shipment. Quarterly or monthly ticket reporting with presentation to review

공간 제약 없는 회의

업계 최고의 지능형 오디오 및 비디오 솔루션을 사용하면 연결 상태를 쉽게 유지하여 사용자 또는 사용자의 팀이 어디에 있든 협업을 강화할 수 있습니다.

새로운 차원의 회의를 경험해보십시오.